Wiedza i doświadczenie

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży ciepłowniczej i chłodniczej.

Do naszych realizacji należą obiekty mieszkalne jednorodzinne, wielorodzinne, usługowe, hotelowe oraz przemysłowe. Udzielamy bezpłatnie wszelkich informacji i porad związanych z budową i eksploatacją pomp ciepła. Posiadane wieloletnie doświadczenie branżowe pozwala nam odpowiedzieć na każde nurtujące Państwa pytanie.

Solidna gwarancja

Na wszystkie produkty udzielamy 2 letniej gwarancji.

Na wszystkie produkty udzielamy 2 letniej gwarancji. Nasi serwisanci posiadają uprawnienia chłodnicze, oraz kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w systemach wysokociśnieniowych oraz automatyce przemysłowej. W sytuacjach, gdy naprawa urządzenia nie jest możliwa wymieniamy każde urządzenie na nowe.

Bezpieczeństwo i niezawodność

Pompy ciepła nie wymagają instalowania kominów, przyłączy gazowych, oraz zbiorników na gaz i olej.

Należą do najbezpieczniejszych urządzeń grzewczych dla obiektów mieszkalnych. Wytrzymałość pomp ciepła szacuje sie na ok. 30-40 lat.

Polityka jakości



Firma Exotherm. jest znanym, sprawdzonym i doświadczonym producentem pomp ciepła świadczącym usługi projektowe, opiniotwórcze oraz instalacyjne.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz wykwalifikowanej kadrze, Exotherm gwarantuje Klientom wysoką i stabilną jakość usług, profesjonalną obsługę, pomoc i doradztwo techniczne optymalne dla indywidualnych potrzeb.
Z sukcesem pozyskując nowych klientów oraz dystrybutorów, dbamy o utrzymanie i zaspokajanie potrzeb i oczekiwań.

Satysfakcja klienta jest wyznacznikiem sukcesu firmy Exotherm, więc podstawowym warunkiem skutecznego funkcjonowania oraz dalszego rozwoju na rynku.
Nadrzędnym celem jest poznawanie potrzeb klienta oraz terminowa realizacja usług najwyższej jakości. Pozwoli to sprostać rosnącym wymaganiom i nowym wyzwaniom, jakie stawia przed firmą rynek i klienci.


Polityka Jakości realizowana jest poprzez:


  • - Zatrudnianie personelu o niezbędnej wiedzy, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych, dążąc do ciągłego ich doskonalenia
  • - Stosowanie światowych standardów ISO oraz TUV w kwestii produkowania nowoczesnych urządzeń
  • - Współpracę z renomowanymi firmami i w oparciu o wysokiej klasy nowoczesny sprzęt
  • - Terminową i rzetelną realizację usług najwyższej jakości
  • - Stosowanie nowoczesnych technik zarządzania przedsiębiorstwem
  • - Doskonalenie i kompleksowość obsługi prowadząca do budowania trwałych relacji z klientami
  • - Profesjonalny i szybki serwis techniczny
  • - Umacnianie pozycji firmy na rynku
  • - Pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży
  • - Poszerzanie oferty asortymentowej
  • - Stałą troskę o jakość usług


Wszystkie te cele realizowane są dzięki identyfikowaniu oczekiwań klientów i monitorowaniu poziomu ich zadowolenia, podnoszeniu kwalifikacji i wiedzy pracowników oraz zwiększaniu skuteczności i efektywności procesów zapewniających doskonalenie systemu zarządzania jakością.

Indywidualne podejście do klienta ukierunkowane jest na zapewnienie wysokiego poziomu jego satysfakcji i ma bezpośrednie przełożenie na budowanie długoterminowych relacji z firmą. Budowanie takiej lojalności ułatwia profesjonalizm i kompetencje zespołu osiągane poprzez wdrożoną strategię rozwoju personelu.


Celem skutecznego realizowania założeń polityki jakości wdrożono kilka narzędzi pomiaru zadowolenia:


  • - Sondy i badania realizowane w trakcie obsługi serwisowej lub Biurze Obsługi Klienta.
  • - Analizy reklamacji zgłaszane do serwisu i biura, informujące o tym, czego klienci oczekują, poszukują, czego może im brakować o obecnej ofercie usług
  • - Analizy ofertowe realizowane poprzez zaoferowanie klientowi wyboru kombinacji określonych atutów oferty (samodzielne konstruowanie oferty dopasowanej do indywidualnych potrzeb) pozwalająca określić potrzeby i oczekiwania poszczególnych grup klientów
  • - Sondy internetowe wdrażane np. przed rozszerzeniem oferty produktowej
  • - Wywiady jakościowe realizowane w ramach telemarketingu po sprzedażowego oraz poawaryjnego mającego udzielić informacji o zadowoleniu klienta z wykonania i jakości zakupionej usługi, sprawności działania serwisu itp.


Firma Exotherm jako główną strategię swojej działalności wyznacza pozyskiwanie nowych i utrzymywanie już obsługiwanych klientów, co wymaga od niej ciągłego ukierunkowania działań na klienta.
Przejawia się to zarówno badaniami potrzeb i oczekiwań klientów, umiejętnością pozyskiwania informacji, odpowiednia segmentacją rynku i prawidłowo skonstruowaną ofertą, ale także wewnętrznym ukierunkowaniem całej organizacji na realizację wyznaczonego celu poprzez ustawiczne kształcenie wrażliwości personelu na potrzeby nabywców i pobudzania go do identyfikowania się z celami firmy.

Jasno sprecyzowane założenia polityki jakości realizowane są dzięki ścisłej współpracy wszystkich działów. Ukierunkowanie działań pracowników na zaspokajanie potrzeb i oczekiwań klienta pozwala budować wysoka kulturę organizacyjną i sprzyjającą rozwojowi atmosferę współpracy na wszystkich szczeblach organizacyjnych. Wdrożone procesy i procedury działania dzięki elastycznemu podejściu i monitorowaniu satysfakcji odbiorców stale ewoluują dostosowując się do dynamiki rynku i wymagań klientów.


Jednocześnie oświadczamy, iż wszystkie produkty marki Exotherm są wytwarzane z najwyższą starannością, dokładnością oraz z zachowaniem najlepszych norm jakościowych w oparciu o system kontroli ISO 9001.
Prócz tego pompy ciepła Exotherm posiadają certyfikat wydajności COP w systemie kontroli TÜV oraz bezpieczeństwa elektrycznego CE.
Dzięki temu klient otrzymuje produkt spełniający jego wymagania gwarantujący niezawodną pracę przez wiele lat


             


youtube
exotherm.com.pl